sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

DIY

Tässä nää pari (mun mielestä) tosi onnistunutta DIY-projektia, joista teille mainitsinki tossa edellisessä postauksessa! Noi molemmat siniset shortsit on kirpparilta 1e ostettu, alunperin pitkiä miesten farkkuja. Oon siis todella tyytyväinen loppu tulokseen!! Nää valkoset on jotkut äitin vanhat super korkee vyötäröiset farkut, jotka vaan lyhensin ja tuunasin niiteillä. Kaikista isoin homma oli väsätä noihin sinisiin farkkuihin toi kuluma tohon eteen, huh. Mitäs tykkäätte? Mä ainakin tykkään!

















~ janninamaria

14 kommenttia:

  1. Voi ku kivoja noi shortsit! Tykkään niin paljon tollasista niitti yksityiskohdista:) Sulla on hieno banneri ja oon nätti! Ja tää koko blogi on tollanen selkee ja kivan olonen:)

    http://storyoftiinaslife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos tosi paljon! mäki hullaannuin noihin niitteihin ihan täysin haha :)

      Poista
  2. Tykkään tuosta bannerista! ja noi valkoset shortsit!<3
    Toiv. kurkkaat mun blogiin ja liityt lukijaksi jos yhtään tykkäät(:

    http://storyofmylife-nisa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ooi super hienoja!! Noi niitit on hm:stä? Pitääkin käydä ostamassa! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, sain vikat kappaleet Mannin H&M:stä ja muista ne on kai kaikki loppu..ainaki ollu tosi kauan! Olin iha yllättyny ku niit ees löyty mannista! mut joo, jos löytyy nii suosittelen kyllä ;) hihi

      Poista
  4. Noi siniset ei oo kovi mun makuun, mutta noi valkoset on tosi kivat :) Paitsi miinus noista takataskujen niiteistä, ku niissä on iha erinlaiset noi välit ja mua häiritti se heti tosi paljo D:

    http://ellimaijasblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun täytyy korjata ne, ne häiritsee muaki haha! :-) olin liian hätänen

      Poista
  5. Niiteillä saa kyl niin helposti uutta ilmettä vaatteisiin :)) Kannattaa ommella parilla tikillä kiinni noi takataskun lärpäkkeet vaikka huomaamattomasti kulmasta koska jos yhtään tuulee ne väpättää edestakasin :D kaupan vastaavanlaisissa ne on ommeltu ja näyttää silti hyvältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon ne jo ehtiny ommellakin haha :) olin vaan taas niin hätänen et piti laittaa viimeistelemätön työ tänne blogiin ku olin nii innoissani (8

      Poista
  6. http://ocjulia.indiedays.com/2013/04/22/ibizalle/#comments

    ootkos huomannu ton? :) sun kampaus on yks oc julian lemppareista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no en ollu kyllä huomannu! WAU, ihan mahtavaa!! :-)) kiitos huomiosta :-)

      Poista