maanantai 29. huhtikuuta 2013

Tallinn!

Heippa ihanaiset :-) mun kameran ja mun yhteistyö ei oo pelannut tänään sitten yhtään. Tässä ensinnäkin syy mun pitkään hiljaiseloon: matka Tallinnaan äitin iskän ja Kapen kans. Oon yrittäny koko päivän pudottaa näitä kuvia mun koneelle, ja vaikka sillä onkin tilaa vaikka kuinka paljon, niin vaan puolet kuvista suostuu koneelle latautumaan...MIKSI OI MIKSI? No, tässä teille jokatapauksessa vähän alkupalaa meiän supermukavasta viikonloppureissusta ;)




 Takki - H&M / Farkut - Kirppis - Kengät - Kirppis / Laukku - Hipster


Tässä hotellissa me siis yövyttiin yksi yö! 


 Hotelli tarjosi meille vielä ihanat herkut illaksi joita herkuteltiin kullan kanssa kylvyn jälkeen hih :-)

 Kävin ekana päivänä myös manikyyrissä (toista kertaa elämäni aikana...) koska mun kynnet ja kynsinauhat on jo pitkään ollu hirmu huonossa kunnossa! Spalife oli siis tän kauneushoitolan nimi.



 Ennen

 Ja jälkeen! Muutos näkyy ja tuntuu ;) nyt on kynsinauhat ihanassa kunnossa!





Anteeks tää hullu kuvapläjäys! Pitäkää nyt mulle peukut ja varpaat pystyssä että saisin lisättyä noi loputkin kuvat koneelle että voisin teille sitten toisenkin Tallinna-postauksen tehdä! Mulla on jo ihania ja rauhallisia vappu suunnitelmia huomiselle, mites teillä? 

 ~ janninamaria

1 kommentti: