lauantai 24. elokuuta 2013

Crete shopping

10e
10e
7e
 9e
 15e

Mulla on ollut ihan hirvittävä paniikki tanssikenkien kanssa. Ennen sillä ei ole ollut niin suurta merkitystä, mutta nyt kun ite opetan, niin täytyis olla kunnon tukevat kengät, mitkä kans näyttää niin kivalta, että niitä jaksaa joka tunti kattella. Kreetalta löysin tälläset halpikset, jotka ostin lähinnä kun-en-jaksa-käyttää-niitä-mun-kolme-vuotta-vanhoja-rumia-popoja -tarkoitukseen, mutta eihän nää tietenkään oo minkään aitojen Nikejen veroiset! Nyt kuitenkin kuin sattuman kaupalta Annika O kauppas eilen blogissaan sen vanhoja Nikejä, jotka mä sitten onneksi kotiutin, ja nyt mulla on super ihanat ja istuvat tanssikengät! (Niistä lisää sitten myöhemmin)


 25e
2e
10e, 15e
 15e
 10e
10e
 10e
 12e
1e/kappale
10e
Kappe osti :--)

Heippa! Tässä vähän erityyppistä postausta meidän Kreetan lomasta, nimittäin kuvia ostospostauksen merkeissä! Kreetalla ei ollu mitenkään erityisen halpaa shoppailla, aika saman hintaista itseasiassa kuin ihan täällä koti-Suomessakin. Olin kuitenkin säästellyt pitkään ennen tätä matkaa, niin päätin shoppailla sitten siellä, koska sieltä löytyy kuitenkin paljon sellaisia kivoja juttuja, mitä ei täältä löydy. Suurin osa näistä on ostettu jostain paikallisista katukojuista, mutta toi ketjukaulakoru ja huppari on pull&bearista. Mitäs tykkäsitte näistä ostoksista?


~ janninamaria


9 kommenttia:

  1. Eivitsi oot ostanu paljon kaikkii kivoi juttui ! :-) ja haha katoin heti noit valkosia kenkiä sillai "hei eiks sulla ollu noi maanantaina jalassa.." ja niimpä oliki ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :)) haha nepäne ;) ei tosin ollut tanssiessa mitenkään huiput, joten taidan siirtyä tosiaan näihin nikeihin haha :D

      Poista
  2. Oi aivan ihania ostoksia! Mun tekis niin paljon mieli mennä ulkomaille kun sieltä löytyy aina kaikkea kivaa niin halvalla :)

    http://metenblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)) Joo, niimpä. Silloin harvoin kun ulkomaille pääsee, niin kannattaa kyllä käyttää tilaisuus hyödyksi ;)

      Poista
  3. Blogisi on nyt muotiblogikoosteessa :)

    VastaaPoista
  4. Tosi kivoja ostoksia, vaikka hiukan katsonkin kieroon tota feikkiä Guess-lompakkoa (hinnasta päätellen ei ole aito) :P Mulla on tollainen samanlainen Pull & Bearin huppari, eri värisenä tosin, ja se on niin ihana päällä! <3

    http://annie-evelyn.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!! :--) niimpä, toi huppari on ihan paras (nimimerkillä tälläkin hetkellä se on mulla päällä, hah) poikaystäväkin osti samanlaisen mutta vaan miesten mallina! mä oon aina ollu sellanen, että merkillä ei niin väliä, kunhan vaan miellyttää silmää ja on hyvä käytössä! :-)

      Poista
  5. upee toi guessin lompakko ! (=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi vitsit, kiitos! :) mäkin tykkään siitä, niin käytällinen kun menee samalla melkeen pikkulaukkuja vaikka baarireissulle!

      Poista