torstai 29. elokuuta 2013

Sleep, eat, street dance, repeat

Hellou pitkästä aikaa! Halusin tulla julkasemaan teille mun hömpötys-nassu-kuvia, jotka napsin ennen kun olin lähössä pitämään tunteja maanantaina. Näätte siis vähän erilaista päivänasua, haha! Olin niin innoissani noista popoista, jotka kotiutin Annikan blogikirpparilta, että oli pakko vähän räpsiä kuvia :-) Oli muuten ihan mainiot jalassa, kiitos Annika!

En oo jotenkin vieläkään ihan tajunnut sitä, että mä oon oikeasti tanssinopettaja. Musta on vaan niin mahtavaa että sain tän mahdollisuuden, ja tuntien pitäminen on alkanu ihan hirmu hyvin. Ihmettelin sitä kuinka pari viikkoa takaperin kun tää päivä koitti ja oppilaat käveli saliin ekaa kertaa kesän jälkeen, mua ei jännittänyt ollenkaan? Jotenki vaan niin nautin tehä sitä, ja se homma on vaan niin mun juttu! Voi vitsit miten ilonen tästä työstä voinkaan olla :--)

Mä meen nyt kipinkapin yhen PLL jakson saattelemana kohti tota houkuttelevaa sänkyä koska viime yön unisaldo ei tainnu ylittää neljää tuntia... Ah niin ihanat aamuvuorot Hesarilla! Ihanaa iltaa kaikille :-)

~ janninamaria

8 kommenttia:

  1. Mun mielestä olis tosi kiva jos sää laittaisit jtn tonne sun blogikirppiksen puolellekkin välil! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, kiva kuulla! Koska silloin kun mä laittelin sinne kaikkea, niin kukaan ei halunnut mitään, haha :D Turhauduin sillon niin paljon, että heitin vaan mun vaatteet uffille... Kiva jos jollain on kiinnostusta, laittelen sinne heti, kun multa vaan jotain myytävää tulee! :)

      Poista
  2. Oot kyllä super super nätti <3

    VastaaPoista
  3. Kivoja kuvia! :))

    http://eerika-justthinkaboutit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Mikä kännykkä sulla on

    VastaaPoista