keskiviikko 18. syyskuuta 2013

"mä niin vihaan tätä IIIIIKKK" terveisin Jannina viikinkilaivassa


Mikä ihana päivä!! Vihdoin päästiin viime kertasesta pieleen menneestä yrityksestä huolimatta äipän kanssa nauttimaan ihanan kesäisestä päivästä lintsille, hih! VAROITUS: valtava kuvapläjäys tulossa ;)
Nahkalegginssit, laukku ja neule - H&M / takki - Vero Moda / huivi - Bikbok / paita - Lindex
Äitin tukka sielä hulmuaa, hui! Ite oon käyny kerran tässä hurjimuksessa, ja se taiskin suosiolla jäädä ekaksi ja vikaksi kerraksi, taidan olla nössö. hih!
hirviöitä vekkulassa
kaks kääpiötä 
yritän kovasti peitellä mun korkeenpaikankammoa tässä kuvassa...oikeesti oon tuolla ylhäällä aina ihan pissat housussa!!
Lintsiltä saa aina niin ihanan hienoja kuvia, tääkin päätyy mun seinälle aivan varmasti!

~ janninamaria

6 kommenttia:

  1. voi että ompas sulla kaunis äiti! :)

    VastaaPoista
  2. katoin ihan ekana että oot jonkun kaveris kanssa tossa kuvassa mutta sitten luin eteenpäin ja menin ihan hiljaseks! sun äitis näyttää ihan sun ikäseltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, se ilahtu tästä kommentista kovasti :D! onhan se kyllä hyvännäkönen, vaikka itse sanonkin hah:)<3

      Poista
  3. oon vaan niin rakastunu tähän sun blogiis! ihania isoja kuvia ja kivaa tekstiä :)! täytyy sanoo että yks mun lemppariblogeista :) oot upee!

    VastaaPoista