lauantai 28. syyskuuta 2013

weekend







heippa ihanaiset :--) mun viikonloppu käynnisty eilen tosi mukavissa merkeissä Kapella Jaron ja Miljan kanssa niinkun tossa edellisessä postauksessa mainitsinkin! Tais olla vuoden vikat grillaukset eilen, kun heitettiin parit häränpihvit tulille ja tehtiin ihanaa nacho-mansikka-salaattia. Ruuan jälkeen pelailtiin superhauskaa isäntä vs emäntä peliä. Siinä saa kyllä aina nauraa ihan vedet silmissä haha! Onko teillä kokemuksia tästä pelistä !? :D Illemmalla käytiin vielä kurkkaamassa Dondo tuttuun tapaan, mutta ei tällä kertaa käyty kun pyörähtämässä -väsy paino sen verran päälle, että kotisänky oli jotenkin kutsuvampi. 

Äsken äiti ja iskä tuli kotiin niiden viikon ulkomaan reissulta ja mä olin keitellyt niille nakkikeittoa valmiiksi, hih. Nyt suunnitelmissa ois jatkaa iltaa Dancing on ice ohjelman parissa! Miten teidän viikonloppu on alkanut?

~ janninamaria

7 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kiva blogi ja pidän siitä kun laitat paljon kuvia. Käyn kurkkimassa sun blogiin varmaan pari kertaa viikossa, että onko tullu uutta ja aina on tullu jotain mukavaa, siis tiuhasta postaus välistä plussaa :) Haluaisin silti myös edes pari postausta joka kertoisi ihan oikeasti sun ajatusmaailmasta tai jostain hieman henkilökohtaisemmasta kuin jeejeepäivänasutekemiset-juttuja, vaikka asusi ovatkin upeita ja kivaa seurattavaa. Mutta kerro vaikkapa lapsuudesta, haaveista elämäs varrella tai jostain, joka antaa kertoo susta enemmän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ihanasta kommentista! :) tosi kiva kuulla, että mun blogi miellyttää. Mä oon koittanu pitää tän aika pinnallisena, koska en halua hirveesti mun yksityisasioita tänne netin puolelle viljellä, toki otan tän kommentin huomioon. Tässä on pari postausta, joissa olen kertonut vähän enemmän itsestäni, jos kiinnostaa lukea! :)

      http://janninamaria.blogspot.fi/2013/07/and-thats-who-i-am.html http://janninamaria.blogspot.fi/2013/07/haaste.html http://janninamaria.blogspot.fi/2013/05/vastaukset.html

      Poista
  2. Ihana blogi! Ja ihastuin tuohon banneriin:)

    http://just-fucking-go-for-it-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Joo kyllä ymmärrän pointtis, varmaan tekisin itse myös niin loppupeleissä :) kurkkaan sitte ainakin noi postaukset :)

    VastaaPoista
  4. mikset päivitä :((

    VastaaPoista
  5. hei vähän erilainen kysymys mutta millaista toi lidlin sunrise on verrattuna breezeriin, kun eikös ne aika saman tyyppisiä ole? mä oon vaan miettiny että olis toooosi paljon halvempaa jos se olis sellasta suht hyvää :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun mielestä maistuu ihan samalta! tosi hyvää oli varsinki toi orange, ja noistakin on ihan hirveesti eri makuja! :) suosittelen!

      Poista