keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Räpsyripset

Hellou! Yks ilonen tyttö ilmottautuu! Päätin omien synttäreiden kunniaks tuhlata vähän rahaa ns. turhuuksiin ja kävin ottamassa itselleni ihanat ripsienpidennykset, hih. Sori, super huonoja puhelinkuvia, mutta tahdoinpa kumminkin jakaa nää teidän kanssa. Viimeksihän otin tälläset ylppäreihin -niinkuin jotkut mun pitkäaikaisista lukijoista saattaakin muistaa- mutta ne kurjimukset ei pysyny mun simmuissa paljon puoltatoista viikkoa pidempään... Toivottavasti nämä yksilöt pysyis vähän kauemmin, ainakin niihin käytettiin kaikista vahvinta mahdollista liimaa! Nätit tuli, mitäs tykkäätte? Onko teillä itsellä kokemusta ripsienpidennyksistä? :)
~ janninamaria

10 kommenttia:

  1. Superkauniiit <3

    Mulle yritettiin kerran laittaa, mutta koska siinä piti niin hurjasti laittaa ainakin siellä paikas missä mä kävin, niin teippiä tohon alaluomelle niin ne lihakset tärisi mulla niin tolkuttomasti, ettei se (harjoitteleva) kosmetologi saanut niitä jatkeita paikalleen :/. Tottumattomuudesta eli omasta itsestäkin johtuu. Koitan varmasti jossain vaiheessa uudestaan vielä, josko joku saisi ripsiä mullekin. :)
    Ite oon nyt tykästynyt eyluren marketista löytämiini Naturalites-irtoripsiin, näillä siis mennään kunnes ehkä onnistuu munkin naamaan :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo, mä huomasin kans että mulla hirveesti väpätti luomet ja vasen silmä vuos koko ajan...haha! Mutta super hyvin onnistuttiin kuitenkin, eikä näihin mennyt aikaakaan kun se parisen tuntia. :) Toivottavasti löydät jonkun, joka saa nää myös sulla toimimaan!

      Poista
  2. Miksi et enää postaa? :(

    VastaaPoista
  3. Moi, mun on pakko tulla laittamaan kommentti sun blogiin, kun oon alusta asti seurannut ja nyt et oo vähään aikaan postannut. Ois kiva jos ilmottaisit tauosta jotenkin tai edes vastaisit kommenttiin jossa kysytään siitä. On ihan normaalia ettei aina jaksa ja nykyään kun näitä blogeja ilmestyy kun sieniä sateella ja yhtäkkiä bloggaaja huomaa ettei se ollutkaan oma juttu, tai sitten että elämässä muuten on jokin sekaisin eikä enää huvitakaan blogata. Silloin ois ihan reilua lukijoita kohtaan infota tilanteesta, varmasti me ymmärretään, mutta on ärsyttävää ettei tiedä oletko lopettanut kokonaan vai pidätkö taukoa vai onko henkilökohtaisessa elämässä sattunut jotain. En halua siis syyllistää mitenkään mutta ois kiva kuulla edes jos olet tauolla tms :) Oon kuitenkin nähny sunkin kommentteja muissa blogeissa joten oot varmaan käynyt blogimaailmassa muutaman kerran.

    Ei kestä kauheen kauaa kirjottaa: pidän taukoa, nyt ei inspaa kirjottaa :)

    T. Kyllästynyt odottamaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! :) en ole halunnut vastata kommentteihin, koska en suoraan sanottuna oikein tiedä mikä tää tilanne nyt on. Silloin kun viimeksi pidin taukoa ja luulin että postausinnostus tuli takaisin, niin todellisuudessa se ei kai tullutkaan... Mä tykkään blogeista ja musta on kiva että tää mun blogi on olemassa täällä, mutta en nyt varmasti ainakaan hetkeen päivittele. Sitten kun taas tuntuu siltä -jos tuntuu siltä. Kiitos kuitenkin kivasta kommentista, pahoittelen ettei musta ole kuulunut mitään :)

      Poista
    2. yhyy toivottavasti tuut pian takasin! ikävä sun ihania ja ilosia postauksia :) oot huippu persoona ja varmasti sun blogista tulee vielä jotain suurempaakin, jos vaan jaksat kirjotella.

      t. toinen ano

      Poista
    3. voi kiitos aivan ihanasta kommentista! :)) mun lukijat on ihan parhaita.

      Poista
    4. Toivottavasti palaisit pian, sun postaukset on ihan parhautta <3 hyvää uuttavuotta!

      Poista
    5. kiitos ihana, samoin sulle!<3 en uskalla vielä luvata mitään, mutta ihana kuulla että kaipailette mua, hih. Tuun kyllä aina niin iloseksi näistä teidän kommenteista :)

      Poista
  4. äh huomasin nyt vasta noi sun ylemmät mut kommentit mut täs nyt anyway haaste sulle mun blogista, toteuta tai älä :)) http://emmanen.blogspot.fi/

    VastaaPoista