torstai 23. toukokuuta 2013

it's show time!

Kevätnäytökset!! Kuvat kertoo enemmän kun tuhat sanaa, beware!


Pari astronauttii :)







 Ja yks metsuri...

Oivoi, mikä viikko taas :-) Kevätnäytöksiin mahtuu aina niin monenlaisia asioita, onnistumisen ja epäonnistumisen tunteita, nolostumista, innostumista, kipua, iloa ja rakkautta tanssiin. Superpaljon valokuvia ja epäterveellistä ruokaa läheisestä Hesestä. Kesäpäivistä nauttimista ja kameralle poseeraamista tyhmissä vaatteissa. Tanssi on ihanaa.

~ janninamaria

ps. mua vähän pelottaa kertoa tää, mut oon aika varma, ettei saada kasaan tota 50 tohon arvontaan, joten varautukaa siihen, että en voi toteuttaa sitä! :(

4 kommenttia:

  1. oisi sitte kannattanu varmaa valita vähän paremmin nuo yhteistyökumppanit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon tässä aina tasasin väliajoin muistutellu että siihen tarvitaan se 50 osallistujaa, joten tää oli vähän odotettavissakin... niillä oli sellanen ehto, ja kerroin siitä teille heti aluksi:) mua kyllä harmittaa valtavasti..

      Poista
  2. ei kannata näin uudella ja minimaalisella blogilukijakunnalla, joka on kuitenkin aika olematon edes noita yrittää hankkia.. ei tietenkään niitä kiinnost. (: ei pahalla tämä siis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, tulin siihen tulokseen itekkin :-) ehkä sitten joskus myöhemmin!

      Poista