lauantai 25. toukokuuta 2013

Linda ja Kesä, onks mitään parempaa?

















Halusin vaan kertoo teille että näissä kuvissa esiintyvä tomppeli on ollu mun paras kaveri 15 vuotta. Tän ihanan nimi on Linda ja halusin fiilistellä maailman ihaninta Lindaa kesäisten kuvien merkeissä :-) Oon tällä hetkellä kipeenä kotona, niin yhtäkään uutta kuvaa mulla ei oo teille annettavaks...höh. En oo kuitenkaan aikasemmin vielä Lindasta teille kertonu, joten tässä teille kuvia musta ja Lindasta oikeen roppakaupalla!

Tutustuttiin Lindan kanssa perhepäiväkodissa kun mä olin 3vee. Muistan Lindan siltä ajalta aika hämärästi ja kunnolla tutustuttiin vasta päiväkodissa jolloin meistä tuli parhaita kavereita :-) Asuttiin molemmat samassa paikassa ja nähtiin melkeen joka viikonloppu. Sitte ala-asteen lopulla Linda muutti pois, mutta ei se oo mitään muuttanu. Linda on paras ystävä mitä kuvitella saattaa, Lindan kanssa ollaan kasvettu pienistä tytöistä aikuisiksi naisiksi yhessä!

Onko teilläkin jotain näin ihanan rakasta ystävää kuin Linda mulle? Ystävät on parasta elämässä, pidetään niistä kiinni aina :-)


~ janninamaria

NIIIIN ja hei käykääpä kurkkaamassa blogikirppiksen uutuus!

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, todellisen ystävyyden huomaa ^^ Pikaista paranemista!! <3

    Mulla on yksi ystävä n. 10 vuoden takaa ja hän on kyllä korvaamaton, vaikka nähdään vähän rajallisesti (asutaan eri paikkakunnilla & hiukan ikäeroa, esim. en oo päässyt hänen kanssa vielä mihinkään baareihin kun täytän vasta lähiaikoina 18), ja koulut on rajottanu kans, mutta aina meillä klikkaa yhdessä :-)

    Olette molemmat hurjan kauniita !!

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon aivan ihanasta kommentista!<3

    Mielestäni parhaissa ystävissä on juuri parasta se, että vaikka ei näkisikään usein, niin silti mikään ei muutu ja aina tuntuu siltä kun mitään välimatkaa ei olisikaan! :)

    ystävät on ihania :)

    VastaaPoista