maanantai 22. heinäkuuta 2013

doggie style


Tässä teille vähän eilisen päivän asua, kun Kappe oikeen innostu räpsimään kuvia musta ja sen söpöstä Toope-koirulista :)







toope on niin ihana. Se oikein nauttii olla kameran toisella puolella :-D ootteko huomannu samanlaisia piirteitä teidän dogeissa?
Paita - H&M / housut - Top Shop / huppari - Cubus



Tänään sai nukkua aamulla pitkään, sillä mä menin vasta iltavuoroon töihin. Huomaan miten paljon eloisampi oon töissä kun mielessä pyörii vaan se, että enää 10 työpäivää jäljellä!! Sen jälkeen oon onnistuneesti suorittanu mun pisimmän työputken ikinä, oon ollu nyt viis kuukautta putkeen töissä. Oon toivorikkaana pyrkiny nyt jatkoa ajatellen vaatekauppoihin töihin, ois niin mahtavaa päästä johonkin vaatekauppaan myyjäksi! Pidetään peukkuja, muuten tottakai jatkan mielelläni Hesarilla :-) 

Mitäs tässä muuta, mua piristää myöskin se, että mulla on kaikki kesän parhaat suunnitelmat sullottu parille vikalle kesän viikolle. Perjantaina lähetään Kapen kanssa roadtripille Seinäjoelle mummilaan kyläilemään, ja jatketaan siitä äitin ja iskän kanssa meidän sukulaisten mökille. Elokuun alussa starttaa mun ja Kapen lomamatka Kreetalle (väkisin alkaa hihityttää kun vaan aattelenkin että päästään kahestaan sinne lämpöön) ja elokuun puolivälissä mä pidän mun ensimmäiset tanssitunnit!! Kaikkea tätä odotellessa vietän tän illan nyt kullan kainalossa seuraavaa Pretty little liars jaksoa toljottaen...haha. Onko joku muukin ihan totaalisen koukussa siihen sarjaan?

~ janninamaria

14 kommenttia:

  1. Mulla on kaks koiraa, itseasias saman rodun edustajia kuin Toope. :> toinen ei osaa yhtään olla kameran edessä mutta toisen oon opettanu pienestä pitäen kuvattavaksi ja aina kameran nähdessään koira jähmettyy poseeraamaan ja välillä kääntää päätään tai vaihtaa asentoaan että saan erilaisia kuvia :'D

    ihania kuvia, vaikutat kivan iloselta persoonalta! :> muutenkin toosi kiva blogi!

    VastaaPoista
  2. eikäää! :D voi ihana :D westit on kyllä ihan parhaita. Kiitos ihanasta kommentista<3

    VastaaPoista
  3. Voi että sentään! Taas täälä lueskelen näitä postauksia=) niin mukava lueskella. Ja just nyt vkl ite oon oulus ku tuutte tänne, harmi ku ei nähä :( -Rosmariini

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiiiii etkä ooo :(( just hehkutin kapelle että sit tapaat roosan jee!! no höhpöh ens kerralla sitten<3 kiva kun lueskelet! :--)

      Poista
  4. Sika kiva toi sun paita!! :) Ja haha, henni aina kääntyy pois ja menee piiloon jos joku tulee kameran kans sen lähelle..

    VastaaPoista
  5. kiitos! :) mäkin tykkään sitä kovasti hihi. Haha voiiii :D henni on niin söpö

    VastaaPoista
  6. Siis toi paita on aivan ihana, mä rakastuin siihe ensi näkemältä ahh!!! Tää sun blogin ulkoasu on kyl tosi kiva ja toi banneri on aivan ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voiiii kiitos!! :) mäkin tykkään paidasta kovasti!

      Poista
  7. aivan älyttömän ihania kuvia ja oot niiiiiin nätti!:)

    ★ http://neanjamarian.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Mäki olin tanssinopettajana melkeen vuoden. Nuorimmat oli 2-vuotiaita ja vanhimmat 9. Oli se aika palkitsevaa! Parasta oli nähä ku muksut tanssi mum tekemää koreografiaa joulu- ja kevätnäytöksissä. Minkä ikäsiä opetat? Tsemppiä tulevaan? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi vitsit, ihan mahtavaa! :) mun nuorimmat on about 10 ja vanhimmat ihan täysikäsiä :-) kiitos, pidetään mulle peukkuja!

      Poista
  9. Oon kuullu kyseisestä sarjasta vaan hyvää niin pitäis varmaan alkaa kattoa :-) ja oot toosi nätti, tosi kivan olonen blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä ajattelin aluks että "eihän tää oo niin hyvä ku kaikki on puhunu" mut sitpä jäin kuitenkin koukkuun... :D suosittelen! Kiitos paljon :)

      Poista