torstai 25. heinäkuuta 2013

Now you see me



Farkkuliivi - Reserved / Reppu - Seppälä / Mekko - Gina Tricot 









Hellou! Tänään oltiin kuvista päätellen Flamingossa kurkkaamassa toi tosi kehuttu leffa Now you see mee, ja voin kyllä vinkata teille, että oli yks parhaista leffoista piiiiiiiitkään aikaan! Suosittelen siis kaikille :-) Oltiin ekana menossa Amarilloon tuttuun tapaan syömään, mutta meillä oli vaan about tunti aikaa ja kyseinen rafla näytti niin täydeltä, että päätettiin suosiolla siirtyä Parilla Steak Housen puolelle. Onneks siirryttiinkin, nimittäin mun lehtipihvi oli ihan nappivalinta! Juostiin kauheella kiireellä leffaan, ja parin tunnin rentoutuminen oli ihana piristys tähän arjen keskelle. 

Mulla on ollu töissä koko viikon iltavuoroa, mutta senkin katkasee huominen aamuvuoro ja roadtrip kohti Seinäjokea kullan kanssa. Lähdetään siis ensin mummille pariksi päiväksi, ja siitä vielä mökille maanantaiksi ja tiistaiksi, joten en pysty nyt postailemaan koko viikonloppuun. Palaillaan sitten keskiviikkona ison kuvasaaliin kanssa, ihanan rentouttavaa viikonloppua kaikille ihanille lukijoille!

~ janninamaria

4 kommenttia:

  1. Viiitsit haluun kans nähä ton leffan. Ihana mekko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se oli kyllä niiiiiin hyvä! siinä oli niin paljon tuttuja näyttelijöitä :)) kiiiitoooooos!!<3

      Poista
  2. oi mäki oon varannu mulle ja nikolle liput lauantaiks! vaikuttaa nimittäin tosi hyvältä ja kaikki on tota kehunu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee! oli kylllä tosi hyvä :) en oo varma oliks Kappe ihan yhtä tyytyväinen leffaan ku mä, mutta mä ainakin tykkäsin paaaaaljon!

      Poista