tiistai 30. heinäkuuta 2013

nokka kohti Pohojammaata!

Hei vaan pitkästä aikaa! Mä oon nyt kotiutunu ihanan rentouttavalta mummila/mökkireissulta, ja aattelin jakaa teille tän mun kuvasaaliin muutamassa osassa. Nää kaikki kuvat on pe-la-su mummilareissulta Seinäjoelta hih!

Lähettiin Kapen kanssa siis kahestaan ensin moikkaamaan mun mummia pariksi päiväksi. Pitkällä automatkalla oli hyvä pysähtyä vähän tankkaamaan :-)
Käytiin lauantaina Seinäjoen torilla nauttimassa superkuumasta auringonpaisteesta ja tuoreista kotimaisista mansikoista.
Illemmalla jätettiin mummi kotiin lepäilemään ja jatkettiin Kapen kans matkaa mulle lapsuudesta tutulle Tanelinlammelle, jossa nautittiinkin olostamme pari tuntia uiden, cosmoa selaillen ja aurinkoa ottaen :-)
Sunnuntai päivällä äiti ja iskä pääs kans perille, ja iskä vei meidät kaikki Amarilloon syömään, haha. Mä jostain syystä syön Amarillossa ollessani joka kerta Amarillo Big Burgerin, vaikka en siitä ees mitenkään erityisemmin tykkää... Joku taitaa olla vähän kaavoihin kangistunut hah!

Nyt toi oma sänky kutsuu kyllä niin melkosesti parin mökkiyön jälkeen, että taidampa käpertyä sinne parin PLL jakson saattelemana... Huomenna starttaa vika työviikko ja sunnuntain vika työpäivä tulee onneksi nopeesti. Varmaankin huomenissa palaillaan myöskin sitten seuraavien mökkipostausten parissa, tämä tyttö kiittää ja kuittaa! Hyvää yötä kaikille :-)

~ janninamaria

2 kommenttia: