sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

and that's who I am

Hellou kaikki, mä olin ajastanut teille tän postauksen sille ajalle kun nautiskelen olostani möksällä, joten tässä tämä! Tää on vähän suppeampi kun mitä olisin halunnut, koska väsäsin tän hirveessä kiireessä kesken työpäivän, mutta jos tykkäätte tästä, voin toki tehdä toisen tällaisen myöhemmin.
  
Tätä kuvaa tosi hyvin se, kun Kappe kerran nauro mulle puhelimessa kun kesken puhelun hihkaisin ihan innoissani että VOI VITSIT tuolla on rusakko!! ja sitten päivittelin sitä ihan innoissani ties kuinka kauan. Kappe vaan ihmetteli että mitä ihmeellistä siinä on, niitähän näkee joka päivä...totesin vaan että mä en ole nähnyt pitkään aikaan! Oli siinäkin aihetta iloisuuteen :)


Tää kuva kuvaa mun huonetta täydellisesti. Aina. Mutta tiedän, että sitten kun muutan pois kotoa, niin mun koti tulee aina olemaan ihan tiptop, koska silloin se on mun koti ja siitä pitää pitää huolta, haha!

Mä kuulen niin usein sitä, että oon liian sinisilmäinen. Mua pystyy helposti huijaamaan maailman tyhmimmistäkin asioista, ja mun kavereilla ja poikaystävällä on tapana tehdä sitä usein, haha.
  
Mä rakastan ihania paketteja. Musta se pakettien tutkailu aatonaattona on yks joulun kohokohdista! Mulla ei oo mikään kiire koskaan avata niitä, musta on vaan niin hauskaa ja jännittävää ravistella, kuulostella ja tutkailla erilaisia paketteja, hih. Äitillä on aina tapana tehdä mitä ihanampia paketteja mulle, koska se tietää kuinka paljon tykkään tutkiskella niitä. Kappekin teki mulle viime jouluna sellaisen valtavan ison lahjapaketin missä oli monta lahjaa vielä paketoituna sitällä :D ihana!

Haha, tää on tällänen, että jos multa kysyttäis minkä supervoiman haluaisin, niin se ois ehdottomasti tämä!! Katsoin pari vuotta sitten ihan innoissani sitä H2O sarjaa, joka oli yks Summerin ohjelmista, ja muistan kun Lindan kanssa opeteltiin uimaan niinkuin ne merenneidot siinä sarjassa...kröhömmm.
Ollaan Kapen kanssa seurusteltu syksyllä kaks vuotta ja ollaan tänä aikana jo kahteen kertaan katsottu kaikki Potterit läpi. Aloin jo ehdottelemaan seuraavaa maratoonia mutta sain kieltävän vastauksen :(


Ei oo mitään ihanampaa kun istua olkkarin lattialla ja neuloa ihania lämpösiä sukkia iskän sytyttämän takkatulen vierellä.

Tää viittaa mun maailman huonoimpaan suuntavaistoon. Mä oikeasti oon maailman huonoin suunnistaja. Koulussa suunnistustunneilla en ikinä löytänyt yhtäkään rastia, ja nykyään eksyn helposti ostoskeskuksen parkkihalleihin. Onneks näissä asioissa tuo mun parempi puolisko on tosiaankin parempi puolisko, sillä Kappe muistaa kaikki tiet ja paikat ulkoa, vaikka olisi nähnyt ne vain kerran kymmenen vuotta sitten. Siis ihan uskomatonta ja kadehdittavaa. Voin lähteä luottavaisin mielin Kreetalle, kun tuollainen kompassi mukana :--)

Mä oon jo hetken valitellu Kapelle tasasin väliajoin, että en oo tänä kesänä tehny mitään spontaania. Jos multa kysytään, mitä tästä kesästä tulee mieleen, niin ainoastaan työt on mun vastaus. Tottakai nyt loppukesälle on tulossa vaikka mitä ihanaa, joten tätä ois tarkotus toteutella sillon loppukesästä!

Noniin no, teksti kertoo kaiken. Tää on mulla vaan sellanen tapa, jolla koitan levittää positiivista energiaa. Se tulee mulla automaattisesti, enkä sen kummemmin ikinä sitä mieti. Musta on vaan niin ihanaa jos mulle hymyillään, niin haluampa vaan tehdä muille hyvän mielen hymyilemällä takaisin :)

Tarviiko tää ees selitystä? Tanssin avulla mä ilmaisen itseäni helpommin kun minkään muun asian kautta.

Mun on tosi vaikea nukkua yksin, enkä esimerkiksi oo ikinä nukkunut yötä kotona niin, että talo ois ollu aivan tyhjillään. Jos kuitenkin nukun yksin, mä tarvitsen aina Kapen antaman nallen viereen...Henkinen ikäni taitaa olla jotain ihan muuta kuin 18...
 
Tää liittyy aika vahvasti tohon "hymyilen vastaantulijoille" juttuun, mutta mulle sanotaan jatkuvasti sitä, kuinka mulla on aina hymy huulilla. Kappe sanoo että mä hymyilen sillonkin kun mä nukun, pelottavaa? :D En ite tiedosta sitä ollenkaan, kai mulla vaan on asiat niin hyvin, että on koko ajan syy olla hymy huililla :-)



~ janninamaria

4 kommenttia:

  1. minääää tuun pitää sun kans harry potter maratoonin vaik osaan ne leffat tyylii ulkoo mut ah rakkaus ♥

    VastaaPoista
  2. Sulla on ihan hurjan ihana blogi, ulkoasua ja jokaista postausta myöten! :) Ootko muuten ikinä harkinnut tanssia ammattina, kun se vaikuttaa kuitenkin tosi tärkeeltä jutulta:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi jestas kiitos! :-) oon aina halunnu tanssin toiseksi ammatiksi. Tai vähän niinkun sillee, että päivällä teen muita töitä ja illalla pidän tanssitunteja :-)

      Poista