perjantai 23. elokuuta 2013

asua ja kirppistelyä

 Tää on vähän noloa myöntää, mutta tota huivia lukuunottamatta mun koko eilisen asu koostu kokonaan kirpparilöydöistä! Musta se on ihan mahtavaa, että pystyy kierrättämään toisten vanhoja vaatteita, ja itse löytämään niistä sellaisia helmiä, että huh! Tästä hyvä esimerkki on toi laukku, jonka bongasin eilen Viirin kirppikseltä Klaukkalasta. Hintaa sillä oli kokonaista kolme euroa, ja se on musta aivan ihana! Vähän vaikea yhdistellä asuihin, mutta jotenkin silti niin yksinkertainen. Mun eilisen päivän toinen löytö oli toi persikan värinen paita, jollasta oon itseasiassa kaupoista jo pitkään metsästäny, mutta oikeenlainen ei oo vaan osunut mun silmiin. No, tällä kaunokaisella oli hintaa 5e, mikä oli musta ihan pulitettavissa noin kivasta paitulista.

Eilen käytiin kyläilemässä Kapen siskon luona, voi vitsit sitä jännityksen määrää, kun ensi viikonloppuna odottavat häät lähestyy jo kovaa vauhtia! Kapen sisko ja sen mies on kyllä täydellisiä toisilleen, hih :-) Jatkettiin iltaa Kapella sen uuden pleikkarikolmosen parissa yömyöhään saakka, ja tänä aamuna tulinkin jo aikasin kotiin. Tänään suunnitelmissa varmaankin yhet kesän viimesistä auringon otoista, vähän tanssisarjojen suunnittelua, pari jaksoa lempparisarjaa ja treenit. Mitä sitä muuta voiskaan vapaapäivältä toivoa?

~ janninamaria

3 kommenttia:

  1. ihana asu! :) ja apua, mulla on tooosi usein sama juttu, jossain vaiheessa päivää havahdun miettimään mistä oon ostanut mun asuun kuuluvat vaatteet ja mun ajatukset menee suurinpiirtein näin "paita-kirppari, farkut-kirppari, neule-kirppari, laukku-äitin, kengät-kirppari..." haha :D multa lähtis about 80% mun vaatteista jos kaikki kirppikseltä ostetut pitäs poistaa!! :-D ärsyttävää vaan kun tuntuu että kaikki pitää kirppisvaatteita jotenki "likaisina ja nuhjuisina" tai tiedät varmaan mitä tarkoitan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :)) Joo, mä niin tiiän mitä sä tarkotat! Siitä on tullu sellanen noloa-ostaa-vaatteita-kirppikseltä-juttu. Ihan tyhmää sellanen pöh!

      Poista