keskiviikko 11. syyskuuta 2013

hei beibi voitko kuvitella hän on spaceman

 Heippa ihanaiset! Tässä vähän eilisen asukuvia ja fiiliksiä Kapen pelistä sunnuntailta. Oltiin isukin kans kattomassa kullan peliä VJS kentällä, mikä olikin aika hauskaa, koska iskä on aikamoinen jalkapallofanaatikko, heh. Tokalla puoliajalla Kapen akillesjänne sai kovan kolauksen, niin seurattiin loppupeli sitten kolmistaan vaihtopenkiltä käsin.
pipo - Cubus / paita - Gina Tricot / farkut - H&M / farkkupaita - Bershka / kaulahuivi - Gina Tricot
Eilen toi ihana suostu räpsimään musta muutamat asukuvat, kun olin valinnut päälleni astetta rennompaa päivän asua. Mä tykkään ihan hulluna vähän sellasesta poikamaisesta hiphop -tyylistä, mutta en jotenkin osaa yhdistellä sellasia vaatteita toisiinsa niin, että en näyttäisi siltä että oon matkalla treeneihin. Tää asu oli kuitenkin mun omaan silmään oikein miellyttävä, ja mikä parasta, super mukava päällä ;)


Tää päivä on koostunut vähän sekalaisista fiiliksistä.. hyvin nukuttu yö kullan kainalossa, kiukunpuuska aamulla kun herätyskello herätti töihin, tylsistyminen ja ahdistuminen töissä, rentouttavat päikkärit, ihanan piristävä treeni salilla, ja onnistumisia ja epäonnistumisia tanssitunnilla. Tuloksena kipeät polvet ja ihanan rentoutunut saunanraikas tyttö. Haha, mun loppuilta koostuu julkkis BBstä (joo, pakko myöntää että oon alentunut seuraamaan sitä. Koskaan aikasemmin en oo yhtäkään jaksoa BBtä kattonut, mutta nyt sitten jostain syystä innostuin :D) parista tuoreesta hedelmästä, puhelusta kullan kanssa ja ihanan pehmoisesta sängystä. Hyvää yötä kaikille!

~ janninamaria

ps. Toivoitte kovasti blogikirppikselle vaatteita, mutta ette oo kuitenkaan niitä ollenkaan huudellu :( Käykää ihmeessä kurkkaamassa, jos ette vielä oo käyneet: CLICK!

4 kommenttia:

  1. joo eikä mäki alennuin kattoo BBtä.... mikä meitä vaivaa :DD tosin ny kaikki hauskuus katos ku andy lähti angst

    VastaaPoista
  2. Ei mulle kyllä tullut mitkään treenit mieleen ainakaan tosta asusta :-) kaunis sinä!

    VastaaPoista