perjantai 13. syyskuuta 2013

Hiuksista

Tänään kampaamosta tultuani halusin palavasti tulla päivittelemään teille mun ikuisesta tappelusta mun hiuksien kanssa. Varmaan osa mun lukijoista muistaakin blogin alkuajoilta että kävin maaliskuussa leikkaamassa n. 30 senttiä pois mun hiuksista ihan vaan siksi, että ne pätkät ei osottanu elonmerkkejä enää lainkaan. Lähdin kampaajalta pois hymyssä suin blondimpana kuin koskaan. Hiukset oli ihanan terveet ja paksun tuntuiset, mutta eipä sitä iloa kauaa kestänyt... Sain nimittäin keskiviikkona yhtäkkiä töissä päähänpiston, että mun pitää päästä kampaajalle nyt heti mahdollisimman pian. Kreetan matkan ansiosta mun hiukset on jälleen siinä lähtöpisteessä, missä ne oli ennen tätä 30 sentin uhrausta. Latvat on edelleen suht hyvässä kunnossa, mutta hiusten kokonais ilme on ollut jo pidemmän aikaa yksinkertaisesti kuiva. No, tänään sitten marssin kampaajalle vähän saksittavaksi, mutta ennen kaikkea ostamaan pari hyväksikehuttua tuotetta.

Kävin Klaukkalan Pro Twins-kampaamossa, josta onkin muotoutunut ihan mun luottokampaamo. Kampaaja heti ensitöikseen kysy multa mitä shampoota käytän, ja kun sopersin vastaukseksi, että sellasta kaupan halpisshampoota, niin sain takaisin melko ymmärtäväisen katseen. Ne kuulemma helposti tukkivat hiukset niin, että hoitoaine ei pääse vaikuttamaan niihin lainkaan. Kampaaja suositteli mulle samantien tätä kyseistä sarjaa, hintaa molemmilla näillä oli 19e. Saa nähdä, miten toimii käytössä, päivittelen luultavasti miten nää sitten tehoaa!
Mun toinen hankinta oli tää mun kauan himoitseva Tangle Teezer, joka maksoi 19e. Oon nyt jo niin rakastunut tähän, että en ymmärrä, miksen aikaisemmin tätä oo ostanut, vaikka oonkin niin kauan tätä kattellut!

Päivittelen tänne sitten muutaman kuukauden päästä mikä on tilanne, ja jos nää tuotteet on toimineet mulla niin saattaa myöskin toimia jollakin teistä! Jäädään seurailemaan tilannetta ja toivotaan sormet ristissä parasta, mä oon nimittäin super kyllästynyt tähän mun jatkuvaan takkupehkoon. Onko siellä ruudun toisella puolella yhtäkään sielunsiskoa?

~ janninamaria

ps. blogikirppis auki vielä vähän reilun viikon!

8 kommenttia:

  1. täällä yksi sielunsisko.. oon nimittäin ihan kyllästynyt mun huonokuntoisiin hiuksiin ja nää mun hiukset on vielä kaiken lisäksi tosi ohuet:( pitäis tehä asialle jotain! mutta oivitsit noi sun nykyset hiukset näyttää ihanille:-) ps. tykkään tästä sun blogista tosi paljon, selasin tän eilen melkeen alusta loppuun hehe:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vinkkaan sitten sullekin, jos nää shampoot toimii ;) mulla on onneks tosi paksut hiukset ollut aina, mut jotenki sit se vielä korostuu kun on huonossa kunnossa kun ne kaikki miljoona hiusta sojottaa erisuuntaan ja hapsottaa hah :D voi vitsit, kiitos kauheesti!! :)))

      Poista
  2. mulla on kans hiusprobleemia, koitan kovasti näitä kasvatella mutta latvat alkaa olla ihan törkeessä kunnossa :D keskiviikkona nyt sitten menossa kampaajalle ja saa nähä että kuinka monesta sentistä joudun luopumaan!
    toi tangle teezer on muuten niiin huippu, viime talvesta asti kans tollasen omistanut ja varmaan yhen käden sormilla laskettavissa kerrat jolloin oon käyttäny jotain muuta harjaa sen jälkeen! :)

    http://emmaelviiran.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, toivotaan parasta, se on aina niin iso pala kun leikataan paljon rakkaita hiuksia pois, haha :D Niimpä, se tekee kyllä ihmeitä!!

      Poista
  3. Joo kerro heti kun oot muodostanu jonkin näkösen mielipiteen noista! :p t. toinen takkupehko

    http://crushonfash-style.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. i will ;) ihanaa kun teitä kiinnostaa ja mulla on kohtalotovereita, haha !:))

      Poista
  4. Sinulle sopii kummatkin värit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :)) ite oon sitä mieltä, että ihan noin vaalea ei oo enää mun juttu, mutta vähän tummempi on vielä oikeen kiva! siks en ookaan koskaan osannut päättää haluunko olla blondi vai brune :D

      Poista