lauantai 19. lokakuuta 2013

pää lyö tyhjää

Mulla on miljoonittain kuvia, mutta joku sai mut kuitenkin lisäämään vaan nää kaksi. Mulle kuuluu hyvää, oikeestaan ihan tosi tosi hyvää. Viime viikonloppu ja alkuviikko vierähti Lindan luona Otalammella ja tulin kotiin vasta tiistaina. Pitkästä aikaa, nyt kun Lindan kirjoitukset on ohi, meillä oli kunnolla aikaa nähdä ja jutella kaikki maan ja taivaan välillä. Musta on aina niin ihana päästä sinne, jotenkin pakoon kaikkea arkea ja töitä. Sinne maalaismaisemiin katslemaan ihania syksyn värejä. 

Syksy on tänä vuonna jotenkin erityisen kaunis. Oonko mä ainoa, joka aattelee näin? Musta kaikki on tänä syksynä värikkäämpää ja loistokkaampaa kuin koskaan aikasemmin. Se on piristänyt mun monen monta uneliasta aamua, kun kello on herättänyt töihin.

Mulla on viikon päästä maanantaina synttärit! Musta tulee 19-vuotias aikuinen. Jotenkin ihan pähkähullu ajatus, hah. En yhtään koe olevani aikuinen, päinvastoin musta tuntuu välillä, että oon jämähtänyt 10-vuotiaaksi äitin kullaksi! Ei se haittaa, musta on ihanaa olla äitin kulta hihi.

Me mennään huomenna lintsin valokarnevaaleille Kapen ja meidän kaveri pariskunnan Elinan ja Mikon kanssa! Jeejee, kivaa siis tiedossa huomenna (heti töitten jälkeen, koska eräs nimeltämainitsematon tuntityöläinen on jälleen viikonlopun töissä, pöh). Maanantaina alkaa taas tanssityöt viikon tauon jälkeen vähän sekavin tunnelmin. Pienten kanssa pitäis treenata kovaa tahtia joulushowta, ääks. Miten saadaan se kasaan alle kahdessa kuukaudessa!? No, onneks ne on taitavia pikkusia. :)

Nyt mä lähden nauttimaan vapaaillasta vanilija-jäätelön ja mansikoiden kera, hihi. Ihanaa viikonloppua teille kaikille ihanille lukijoille, ja kiitos teidän aivan ihanista kommenteista näihin pariin viime postaukseen, pus!

ps. tulipa maailman sekavin postaus, hupsista!! :D Joskus pää vaan lyö tyhjää

~ janninamaria

4 kommenttia:

  1. Oivoi, olisit vaan laittanut ne kuvat :( Olis ollu kiva nähdä ne :) Ja ei 19 vuotias välttämättä ole aikuinen? :o Ei mun mielestä niinkään ikä määrittele sitä, vaikka onhan 19 hurja luku haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä laitan niitä sitten myöhempiin postauksiin, jotenkin tänään teki mieli kirjottaa! :) niimpä, oon ihan samaa mieltä, siks en koekaan, että vielä pitäisikään olla aikuinen. Lähinnä meinasin sitä kun puhutaan aina -täysi-ikäisyydestä- musta se kuulostaa niin pelottavalta haha :D Kiitos kivasta kommentista! :))

      Poista
  2. Sulla on tosi kiva blogi ja oon lukenut tätä jo pitkään anona. Musta olis kuitenkin tosi kiva jos vähän päivittelisit ulkoasua, voisit saada sun postailu intoasi nousemaan! Pidän itse ulkoasusta muuten paitsi oranssin sävyiset taustat ovat hieman raskaat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon kommentista!! :) mulla oli silloin aikaisemmin ne valkoiset taustat ja eri banneri -se ulkoasu oli enemmän mun omaan silmäät mut kaippa mä silloin kaipasin vaihtelua, Nyt tekis mieli palata siihen vanhaan joten sappa nähdä miten käy ;) mäkin tykkään eniten valkoisista tauostoista.

      Poista