maanantai 21. lokakuuta 2013

Syksyisiä asuja

Tiiättekö mikä on ihan mahtavaa?? Mun hupsu poikaystävä ei malttanu oottaa mun ens maanantain synttäreihin vaan halus antaa mun synttärilahjan mulle jo eilen (vaikka meiän oli tarkotus juhlia sitä, koska sille hömpällä oli ittellään nimpparit!) ja sen seurauksena mä datailen lämpimässä peiton alla mun uudella ihanalla miniläppärillä!! Mulla on aina ollu pöytäkone, joten tää on mulle ihan uus juttu, mutta tää tuli niin tarpeeseen mun tanssitöitä ajatellen. Tähän asti oon aina soittanu tanssitunneilla musiikin kännykästä -ei siinä muuten mitään, ainoo ongelma on se, että joka kerta kun saan tekstarin tai joku soittaa mulle niin musa katkeaa... :--DD haha. No, tänään tää ihanuus oli ekaa kertaa testissä kun opetin viidestä kaheksaan, ja voin kertoa että oon ihan rakastunut tähän!! Mulla on maailman paras ja ihanin poikaystävä, hihi

Käytiin Kapen nimppareiden kunniaksi vähän shoppailemassa poikkikselle uusia vaatteita, ja päädyttiin yhdessä sitten kuvailemaan asukuvia tonne arktiseen ilmastoon. Siis onko lokakuussa ollut aina näin kylmä!? Mitäs tykkäilette meidän asuista?
Kapen asu: takki - Jack&Jones / housut ja neule - H&M
Mun asu; takki - Vero Moda / paita - Gina Tricot / farkut - Bikbok / karvaliivi - H&M

Jeejee, maanantaina on aina niin hyvä fiilis sen jälkeen kun on selvinnyt siitä kolmen tunnin opettamisurakasta. Se on ihanaa, mutta sen jälkeen on aina ihan poikki. Henkisesti ja fyysisesti.

ps. Ihana kirjotella taas ton mun ihmeellisen taukohässäkän jälkeen. Olikin jo jotenkin ikävä tätä!

~ janninamaria

2 kommenttia:

  1. Kommentoin tuonne aikaisempaan postaukseen vähän blogin ulkonäön uudistamisesta. Tykkään tästä nyt todella paljon :) hienoa, että kuuntelet lukijoiden mielipidettä!! Ihania asuja teillä ! :) Täytyis ostaa ittelleki tollane karvaliivi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos että on tällaisia mahtavia lukijoita jotka aina innostaa tekemään muutoksia! Jotenkin itse aina tyssähtää paikoilleen ja tottuu vaan siihen samaan vanhaan! Kiva että tykkäät, tää miellyttää muakin enemmän! :)) Kiitos, karvaliivit on kyllä ihania<3

      Poista