keskiviikko 23. lokakuuta 2013

syksy on kaunis


Moikka ihanaiset! Ootteko samaa mieltä siitä, että tänä vuonna syksyn värit on jotenkin upeimmillaan? Vielä hetken nuo ihanat oranssit lehdet jaksaa roikkua puissa, kohta kylmä saa ne irtoamaan. Kauheen surullista, musta tää on niin parasta aikaa. Ilmassa on niin paljon happea ja väriloisto saa väkisinkin hymyilemään.

Musta on ihan mahtavaa että meillä on neljä vuodenaikaa. Vaikka kesä onkin ihana joka ikinen kerta, kun se saapuu, niin ei sitä jaksaisi koko aikaa. Eikä talvea, vaikka onkin aina mahtavaa ihastella taivaalta satavaa ensilunta. Eikä syksyä, paitsi sen hetken, kun aurinko paistaa ja lehdet ovat puissa. Eikä kevättä, koska silloin ei malta odottaa kesän saapumista.

Kaikilla on omat hyvät puolensa. Minä olen syksyn lapsi, siksikin syksy miellyttää (; Onko teillä lempparivuodenaikaa?

Ainiin, tein paluun tähän vanhaan ulkoasuun, ja kuten yksi anonyymi ennustelikin, ulkoasun muutos todellakin sai mun motivaation taas koholle! Kiitos teille mahtaville lukijoille jotka jaksatte aina tsempata :) Kaipaisinkin nyt teidän mielipidettä, miellyttääkö tää ulkoasu, vai oliko kenties se edellinen parempi?

~ janninamaria

3 kommenttia:

  1. Olen tämä kyseinen anonyymi ja ulkoasu on mielestäni todella kiva! Paljon raikkaampi :) määkin tykkään iha tosi paljo syksyst jotenkin nii ihanaa ruskan värit ! :)

    VastaaPoista
  2. oho kommenttini tulkin jo viimeksi, näytti mun tabletilla ettei olis lähteny :) tulipahan tupla varmistus sulle et tykkään :)

    VastaaPoista